28 δευτερόλεπτα χρειάστηκε η Βουλή για να ενημερώσει το Σώμα - Απίστευτη (για την Ελλάδα) εξέλιξη είχε το ζήτημα της μήνυσης του κ. Αντωνίου Πριν ένα μήνα σας είχαμε γράψει ότι η υπόθεση της μήνυσης του ιατρού κ. Αντωνίου, δεν είναι μια «χαμένη υπόθεση» όπως έσπευσαν αρκετοί να προεξοφλήσουν! Είναι αλήθεια ότι, μιλώντας με πολλούς παράγοντες όταν... κατατέθηκε η μήνυση για «ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ» κατά του συνόλου των βουλευτών που ψήφισαν το μνημόνιο, μας «βομβάρδιζαν» με πληροφορίες του τύπου ότι δεν έχει καμία απολύτως τύχη..... Και μέχρι σε ένα βαθμό δεν είχε μιας και στα δικαστήρια είχε απορριφθεί. Η επιμονή όμως του γιατρού, τον ώθησε να προωθήσει την μηνυτήρια αναφορά ακόμα και στο Ανώτατο δικαστήριο της χώρας στον Άρειο Πάγο. Εκεί φαίνεται ότι οι όροι αντεστράφησαν! Η μήνυση όχι απλά δεν κατέπεσε, όχι απλά δεν θεωρήθηκε αβάσιμη αλλά αντίθετα: Κρίθηκε ως βάσιμη με δεδομένα που στοιχειοθετούν κατηγορητήριο. Κι έτσι, ο αρμόδιος εισαγγελέας του Αρείου Πάγου που την εξέτασε, Αθανάσιο
Σε καταβολή της δόσης των 8,1 δισ. ευρώ τμηματικά αναμένεται να καταλήξουν οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης που συνεδριάζουν σήμερα στις Βρυξέλλες. Γίνεται λόγος για τρεις δόσεις που θα συνδέονται με προαπαιτούμενα, σύμφωνα με τη Deutsche Welle Την τελευταία στιγμή και λίγο πριν αρχίσει η συνεδρίαση του Eurogroup θα είναι πιθανότατα έτοιμη η έκθεση της τρόικα, βάσει της οποίας θα αποφασίσουν οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης την εκταμίευση των 8,1 δισ. ευρώ προς την Ελλάδα. Αυτό σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανό η τελική απόφαση του Eurogroup να καθυστερήσει και να ληφθεί στο πλαίσιο μιας τηλεδιάσκεψης των υπουργών ή -και αυτό θεωρείται το πιο πιθανό σενάριο- η καταβολή της δόσης των 8,1 δισ. ευρώ θα γίνει τμηματικά. Οι τελικές διαπραγματεύσεις θα ολοκληρωθούν στο Euroworking Group. Γίνεται λόγος για δύο ή τρεις δόσεις που θα συνδέονται με προαπαιτούμενα. Σε κάθε περίπτωση το Eurogroup θα πάρει σήμερα μια πολιτική απόφαση για τη συνέχιση της δανειακής βοήθειας. Όπως μεταδίδει
H έκδοση παραγωγής του Tata Pixel θα διαθέτει τρικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1,2 λίτρων, διατηρώντας τη δυνατότητα της επιτόπου στροφής χάρη σε μια εξίσου αποτελεσματική αλλά πολύ φθηνότερη τεχνολογία σε σχέση με το πρωτότυπο μοντέλο (Φωτογραφία: Auto Express ) Όταν η Tata παρουσίασε το ηλεκτροκίνητο Pixel στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, τον περασμένο Μάρτιο, συνόδευσε την πρεμιέρα του με videos που το έδειχναν να εκτελεί αναστροφές σε στενούς δρόμους και να παρκάρει σε χώρους που οι οδηγοί συμβατικών αυτοκινήτων δεν θα μπορούσαν καν να ονειρευτούν. Για να συμβεί αυτό, η βρετανική ομάδα μηχανικών της Tata της οποίας ηγείται ο Nick Fell, ο άνθρωπος πίσω από το Rover MGF, εργάστηκε για 18 μήνες τελειοποιώντας το πατενταρισμένο σύστημα διεύθυνσης "zero turn", το οποίο είχαμε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε από πρώτο χέρι. "Υπήρχε μια σαφής τάση να αναδειχθούν οι τεχνολογικές δυνατότητες της Tata, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο με χαμηλό κόστος και ακόμη χαμηλ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου