H έκδοση παραγωγής του Tata Pixel θα διαθέτει τρικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1,2 λίτρων, διατηρώντας τη δυνατότητα της επιτόπου στροφής χάρη σε μια εξίσου αποτελεσματική αλλά πολύ φθηνότερη τεχνολογία σε σχέση με το πρωτότυπο μοντέλο (Φωτογραφία: Auto Express ) Όταν η Tata παρουσίασε το ηλεκτροκίνητο Pixel στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης, τον περασμένο Μάρτιο, συνόδευσε την πρεμιέρα του με videos που το έδειχναν να εκτελεί αναστροφές σε στενούς δρόμους και να παρκάρει σε χώρους που οι οδηγοί συμβατικών αυτοκινήτων δεν θα μπορούσαν καν να ονειρευτούν. Για να συμβεί αυτό, η βρετανική ομάδα μηχανικών της Tata της οποίας ηγείται ο Nick Fell, ο άνθρωπος πίσω από το Rover MGF, εργάστηκε για 18 μήνες τελειοποιώντας το πατενταρισμένο σύστημα διεύθυνσης "zero turn", το οποίο είχαμε την ευκαιρία να αξιολογήσουμε από πρώτο χέρι. "Υπήρχε μια σαφής τάση να αναδειχθούν οι τεχνολογικές δυνατότητες της Tata, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο με χαμηλό κόστος και ακόμη χαμηλ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου